Naivni slikari otvorili prozor u svet

Slikari naive glavni brend

“Kovačica je poznata po stvaralaštvu samoukih slikara, poput Zuzane Halupove i Martina Jonaša, koji su poznati u celom svetu. Kada ih pomenete, svi ih razumljivo vezuju za Kovačicu, ali mislim da ne postoji brend u koji ne treba stalno ulagati, ne postoji brend koji je sam po sebi održiv. Da bi dali novi impuls našim slikarima naive pokrenuli smo manifestaicju “Karavan naive kroz Srbiju”, nešto što do sada nije rađeno. Okupili smo sve slikare zajedno, započeli u Kovačici kada je završeno uređenje centra mesta, zatim izložbe priredili u tri naša najveća grada u Beogradu, Novom Sadu i Nišu, a posredstvom medija koji su pratili naš karavan, sve građane Srbije smo potsetili da je Kovačica i dalje metropola i prestonica slikarske naive. Naredne godine idemo dalje, jer je neophodno da ulažemo u naš brend. Lokalna samouprava čini da svim slikarima dajemo šansu da se promovišu, dajemo im neku vrstu podrške, a na njima je da se bore i sami šire i afirmišu naše, kulturno blago i neguju tradiciju koje stvaralaštvo naive ima u našoj sredini”, naglašava Milan Garašević.

“ Ukupno gledano, nijedna firma se nije ugasila, svi uspevaju da funkcionišu i da napreduju. Čak se trudimo da im posvetimo dužnu pažnju, pa smo imali razgovore sa preduzetnicima ukazujući im na mogućnost da iskoriste konkurs Razvojnog fonda Vojvodine za novo zapošljavanje”, napominje Garašević.

Pored gasifikacije koja je u toku, prošle godine je započeto a ove godine završeno uređenje centra Kovačice i centra Uzdina, a ove godine je započeto i dobrim delom uređenje centra Crepaje koji će se okončati iduće godine. Ulaganja u uređenje centara ovih naselja iznose oko 80 miliona dinara, a povrh toga investirano je u infrastrukturu gotovo u svim nasleljima.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *